İŞKUR Gençlik Programı Kapsamında Müdürlüğümüzde Görev Yapan Öğrencilerimize Teşekkür Belgesi Takdim Edildi
23.06.2026 tarihinde, İŞKUR Gençlik Programı kapsamında Müdürlüğümüz bünyesinde görev yapan öğrencilerimize, program süresince yürütmüş oldukları özverili ve disiplinli çalışmalar dolayısıyla Merkez Müdürümüz Doç. Dr. Derya Deliktaş tarafından teşekkür belgesi takdim edilmiştir.
Öğrencilerimiz, görev süreleri boyunca Merkezimizde yürütülen faaliyetler çerçevesinde, farklı ülkelerden Üniversitemize gelen misafirlerin karşılanması, bilgilendirilmesi ve ilgili birimlere yönlendirilmesi süreçlerinde aktif rol üstlenmiştir. Bununla birlikte, düzenlenen etkinliklerin organizasyon süreçlerine, teknik ve idari işleyişe ve birim faaliyetlerinin sürdürülmesine katkı sunmuştur.
Öğrencilerimiz, Müdürlüğümüz bünyesinde yürütülen mevcut işleyişe uyum sağlayarak kendilerine tevdi edilen görevleri sorumluluk bilinci, çalışma disiplini ve ekip ruhu içerisinde yerine getirmiştir. Sergilemiş oldukları uyumlu yaklaşım, birlik ve beraberlik anlayışı ile özverili çalışmaları sayesinde birim faaliyetlerinin yürütülmesine katkı sunmuştur.
Müdürlüğümüze sunmuş oldukları değerli katkılardan dolayı İŞKUR Gençlik Programı kapsamında görev yapan öğrencilerimize teşekkür eder; eğitim ve çalışma hayatlarında başarılarının devamını dileriz.
